مدیوم چیست؟ و به چه کسی مدیوم گفته میشود؟


جدیدترین شعرها و جملات+مطالب اعتماد به نفس و انواع فال؟!!!

سلام دوستان عزیز این وبلاگ به خاطر عزیزانی که دنبال چنین مسایلی هستند ساخته شده امیدوارم مطلب مورد نظر رو پیدا کنید نظ یادتون نره!!

مدیوم یعنی حرکت دادن ارتعاشات روحی از طریق تمرکز,در واقع کسی که توانایی حرکت دادن روح خود را داشته باشد و بتواند روح خود را به حرکت به سوی هر جای مورد نظر در آورد مدیوم گفته میشود.دنیای مدیوم ها دنیای برگرفته از عواطف الهی میباشد.مدیوم ها قدرت دیدن کوچکترین ارتعاشات و صداهایی هستند که هر انسان معمولی قادر به چنین کاری نمیباشد.میدیم ها میتوانند با حرکت دادن روح خود که سرعت روح هم مانند طول العرض میباشد و میتواند به سرعت نور حرکت کند میتوانند اجنه ها و ارواح را ببینند . حتی از این طریق با آنها رابطه برقرار کنند و آنها را به تسخیر و فرمانبرداری از خویش درآورند.بزرگترین مدیوم در میان انسانها مدیومی است که کارهای او مطابغت با کارهای کتاب اسمانی باشد نه برگرفته از عواطف شیطانی.شیطان وجود مدیوم هایی را که به خداوندگار خود اعتقاد ندارند را تسخیر میکند و آنها را به فرمانبرداری از خود مجبور میکند.
کسانی که میخواهند در تمارین دوره های اموزشی مدیوم شدن به مربیگری خودم در آیند,برام ایمیل بزنند و شماره هایشان را همراه با مشخصات کامل بزارند تا با ایشان تماس برقرار شود.  


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:مدیوم چیست؟ و به چه کسی مدیوم گفته میشود؟,ساعت 16:17 توسط مینو و صابر| |


Power By: LoxBlog.Com